Mario du och jag äger alla;)

hejsan svejsan var på tjejkvällen igår med kattis Agnes Mario Emma Rebecka o sofia dom tror jag det var(A)
aa det var awasome! as funny hade vi seriöst:D:D:D:D:D
puss på er älsklingar;)
så nu ska ni bara hur jävla underbara veckan igenligen har varit:

Måndags:open space (träffade Mario) och konfa
Tisdags:skolan(N) sedan åkte man till gårn as funny:D
Onsdags: Tjejkvällen så jävla kul:D
Torsdag: hemma vila så man är frisk till Lördag(:
Fredag: kanske vara med Sofia Emrik o Mario o kanske Agnes på stan:)
Lördag: fara till Mario sova där och ha AS KUL vi ska också till fritidsgårn på nattöppet(Y) Agnes hänger med;)
Söndag: vara hos Mario i think?;d

så där ser ni var kul jag har haft/ska ha! så nu är det bara ett problem kvar! och det är att jag är JÄTTE förskyld och as hes så jag måste sova mycke så jag blir FRISK:D
wish me good luck -.-'


aa nu ska jag bara säga en sak och det är att jag har nyss pratat med mario i 25min på telefon o det var hahaha kul hahahahahah 8))
okej  intresant och gud vad nördigt det lät hahahah 8)))))))
nej nu ska jag gå hejdå;)

puss:****




en bild på mig nån dag påväg till skolan:D


Klewe:) | |
#1 - - Anonym:

Vem är Mario??! :/

#2 - - mario:

asså fattaru hur bäst man är? jag står typ överallt i inlägget, jag är så bra så man nästan ba: gud va bra mario är :)

(det står mitt namn 8 gånger, ba så du vet)

(eller det stå ba sju gånger)

hahahaha :')<3

Upp