pic by me;)

hellu! Söndag idag känns ju tört att helgen redan är slut. Vad har jag gjort idag då? jo..
Vaknade vid 10 gick ner och åt frukost och gick sedan upp och städade rummet (duktig flicka här oja)
vad gjorde jag sedan?..
jo jag läste, kollade fb, läste, o kollade fb, läste, o kollade fb, åt och läste och kollade fb igen
hahaha så har typ min dag sett ut det är ju bokrea här i örnsköldsvik nu så mamma har köpt böcker till mig,
och bok nörd så jag är måste ju läsa :D
jo påtal om... okej nu byter jag ämne... men bilden jo varför la jag upp den?
jo för att jag har en hemuppgift från bilden där vi ska knäppa ett kort i sepia, och därför vill jag tacka min underbara vän Sofia för insperation till denna bild (tryck på namnet för att komma till hennes blogg)
hahah bilden är lite rolig men sann tuvärr eller vad tycker ni?;/
Klewe:) | |
#1 - - Edgard:

Vilka böcker köpte dura ;D

Upp