I Umeå

Hej! yeay pappa tog med datorn och det fanns internet i lägenheten!
så jag tänkte bara kolla in säga hej hopp och snart ska jag gå ner till kampigen och äta med några vi känner som har en husvagn där vi får väl se när jag kommer hem hit igen men aa hare bra:)

Kram

Klewe:) | |
#1 - - Per:

Du gillar visst fotograferande,
skulle du vilja hjälpa mig med lite bilder?

Behöver lite bilder till en hemsida som
handlar om att bada med kläderna på,
badbilder där ni badar med kläderna på t.ex.

Jag ska fortsätta jobba på sidan i höst då jag går skola, göra den riktigt snygg och fin.

Fin badbild förresten från bryggan!

Svar: Tänkte du att jag skulle fotografera bilderna?
Therese Högberg

#2 - - Per:

Min idé var att du och dina vänner kanske tillsammans kan fixa lite bilder, kanske några bilder i baddräkt och bikini och några bilder där ni badar eller kanske t.o.m. duschar med kläderna på.

Har ni tur kanske ni kan få en slant sen.

Jag är inte intresserad av nått naket,
bara påklätt, även påklätt i en fräsch baddräkt eller bikini t.ex.

I höst kanske jag gör om hemsidan mer och då behövs en del bilder och annat, har jag tur kan jag ordna nått själv också.

Upp