Sol och bad gör mig glad...!:D

... japp så står det det på en kopp som jag gjorde för en massa år sedan, det är ju bra väder idag så om jag har tur blire att bada;)
Igår vaknade jag hos mejva och det var as bra väder jippi! vi gjorde inget speciellt och sedan åkte jag hem för att hjälpa familjen med våran pool(Y)
den är nu uppe och fyllde med 9:e gradigt vatten, haha jag tror jag inte ska bada i den på ett par dagar iaf;$
Jag ska försöka skriva hur varmt det är i vattnet varje dag så ni får veta bara för kul:)
så idag då.. Jo solfångarna till poolen måste upp,
Jag ska skicka inn synundersökningen till Am-Kortet(Y)
Jag vill in till biblioteket för att byta lite böcker och låna nya, jag har redan läst 5 harry potter böcker på inte änns 2 månader.. tror jag;o
aa som sakt behöver jag dom sissta två böckerna...
..och sedan är jag redo att se harry potter och dödsrelikerna del 2:D
Btw denna bok som jag läser nu hp och fenixorden har jag läst ut på 3 dagar x)
aja kul inlägg -.-'
hejdå(K)
~bild från förra sommaren, brorsan och hans kompis badar, vet att bilden suger men det är bättre än inget;)~
Klewe:) | |
#1 - - Anonym:

ens*

sagt*

Upp