Hårfärgning innan läger

Hejsan! Idag är det söndag och jag har varit på säsongens första träning, Go me...
 
Efter att jag hade kämpat på med träningen (och sen ett möte) så gick jag iväg på stan för att fixa mig en låda med hårfärg. Jag har sparat ut min naturliga hårfärg i 3 år så jag är lite feg på att ta en allt för ovanlig färg. Så jag valde en färg som nästan inte skiftar något med min naturliga hårfärgsmörkhet utan bara bytte nyans, så nu går mitt hår lite mot koppar-hållet vilket är ungefär som jag ville ha!
vi får se om jag vågar mig på något mer annorlunda till nästa gång... :')
 
(Jag har färgat håret 2389572385 gånger förut men det kändes precis som om det vore första gången eftersom det var så himla länge sen sist )
 

Oj, juste! skulle även skriva att jag drar iväg på ett simläger imorgon, där jag kommer vara tränare och försöka tjäna lite cash. Kommer bli så himla kuuuul! :D
 
Klewe:) | |
Upp