Hissar och dissar!

Jag satt här och irriterarde mig över olika saker, och då fick jag idén att damma fram denna härliga "hiss och diss" signatur.
Måste bara säga att ni som inte fattar bilden, ni har ingen humor. Sorry that i have to break it to you!
Och ja det är helt normalt att sitta och garva till sina egna bilder....

...Okej till hissdelen nu då....
 
Hiss: Jag vill bara hissa alla underbara personer där ute som gör livet värt att leva! Personer som kan tycka att ens tokighet är lite speciellt och roligt och som kan skratta med en istället för att skratta åt en eller snacka skit bakom ryggen. Tyvärr finns det alldeles för få sånna personer som är precis som jag beskriver men jag antar att sånt är livet? Man kan ju inte vara "bästis" med alla, lixom vars skulle då denna värld gå....?
men iallafall tack alla underbara människor!
E, A, E, E, J, S, F, D
 
Diss: Innan jag äns säger något så vet jag att jag drog en liten mini diss igår, men jag bara måste gå in på samma ämne igen. Det är nämligen vintern... Vintern är kall, blöt, tråkig och MÖRK. Delen med vintern jag ska klaga på den här gången är att det är kanske hela 10 soldagar under vintern och av dom 10 är man i skolan 7 av dom och då återstår det bara 3 st dagar som man faktiskt kan fota snygga bilder. Lixom hallå sol! Visa dig någon gång.
Jag tror nog många fotointreserade där ute kan hålla med mig att det är alldeles för mörkt på vintern för att ta riktigt fina bilder.
....Sommaren är helt enkelt min årstid, punk slut.
Hiss & Diss | |
Upp