I Fredags...

....Så satt jag hemma och var så sugen på att köra runt i epan men alla var upptagen med annat och jag ville inte åka själv, men vid 23 tiden kunde Sofia så då drog vi ut på en tur igenom stan. Vi köpte lyxshake och hade det bara allmänt kul. Det var ganska dött överallt även ifall det hade varit ledin konsert. Vid halv ett kände jag att det var dags att åka hem eftersom jag skulle upp och jobba kl 7.30.
Efter jobbet på lördagen blev det att bara att vara hemma tills saras familj kom hit. Vi kollade på hockey och åt mat. Sedan begav vi oss hem till dom för bastu (för föräldrarna) och mello. Som gissat gick Ulrik vidare(Y)
 
Idag är det söndag och det är dags för mig att gå ner och äta frukost. Hoppas ni hittar på något kul i det fina vädret för solen SKINER! :D
Bjuder på en gammal semester bild från Grundfors, i närheten av klimpfjäll
Klewe:) | |
Upp