Väntar på tåget

Sitter just nu framför datorn med mina föräldrar springades runt i hela huset för att plocka ihop grejer dom har glömt.
För det är nämligen så att kvar i 11 ikväll bär det av med ett nattåg ner till stockholm och efter det hoppar vi på första bästa flyg till Orlando. Resan kommer bli lång och vi blir borta i två veckor och jag har en väldigt stark känla av att det kommer bli ett minne för livet. Så snart för andra gången i mitt liv får jag säga "hejdå Sverige, och hej USA!" (Var dock i Gran Canaria förra gången)
Under resan kommer vi att fira morsdag och min älskade pappas 50 år dag. Vi kommer förhoppningsvis hitta våran väg över till miami och ner till key west. Vi planerar även att hinna besöka Kennedy space center, Universal studios och självklart en massa sol och shopping!
När jag kommer hem igen får vi väl se hur mycket av allt det här vi han med.
 
 
Hotellet vi bor på dom första 6 nätterna är cabana bay beach hotell och öppnade så sent som 31 mars 2014
 
 
 
Fotografering, Klewe:) | |
Upp