Allt är bra!

Hejsan! Jag vet att jag inte bloggar mycket här men det är mest därför jag inte vill ha en massa dö snack.
Jag tar denna blogg på allvar. Så ifall ni har frågor är det bara att fråga för jag kollar fortfarande in här ibland och kollar ifall det finns några kommentarer att svara på.
Men som sagt, allt är bara bra med mig, musklerna irriterar och så men det ska gå till sig. Jag kan inte riktigt fatta att det var mindre än 4månader sedan! jag får ju snart göra vad jag vill igen!:)
Mitt liv har gått tillbaka till det vanliga (eller ovanliga, ta det som du vill), jag simtränar igen både i vattnet och på kanten. För jag har nämligen blivit simtränare!:)
Skolan rullar på och jag har äntligen kommit ikapp igen!
Allt funkar jätte bra så jag hoppas andra där ute som har gått igenom något som mig eller liknande också har det så tur som jag har haft!
Komihåg det är bara att ställa frågor och läsa inläggen det finns ton av information!:D
Lycka till:)

Vill ni följa mitt liv som det är nu kan ni följa det på http://klewe.blogg.se
Eller på bloglovin, HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0