Pimpat epan

hej igen! Eftersom jag fick sluta så tidigt idag så brummade jag iväg hemåt och hoppade in i nästa bil och övningskörde till Jula och Elgiganten med pappsen. Först på Elgiganden hämtade jag ett par hörlurar som jag hade lämnat in eftersom dom jag hade tidigare gick sönder. Sen på Jula så gick jag och kolla på bilgrejer och jag hittade den perfekta mattan till epan! Som vissa kanske vet älskar jag djurmönster så som leopard och zebra osv. Och dom här mattorna gick på 199kr och är så jäkla snygga!
Är jätte nöjd, håller ni med?
Köpte även en ny doftgran till gamla bettan.

Sen måste jag säga att det är ganska roligt att det först inte fanns en enda röd epa så som min när jag skaffade min, men nu finns det typ 128947895 stycken snarlika runt om i stan....
...och jag som alltid har sagt att jag har bäst smak!;)
 
 
Klewe:) | |
Upp