Ann Petterssons hairshow

Hejsan! Long time no see och nej jag är inte död. Även ifall det är vad man kan tro om man kollar på bloggstatistiken och antal inlägg här på bloggen den senaste månaden.

Men förra veckan hände något häftigt! Jag blev med i en hairshow. En hairshow innehåller stora håruppsättningar, catwalk och häftiga makeup'er. Jag blev indelad i gruppen glamour och oj vad kul det var! Blev så nöjd över att jag fick hamna i just den gruppen. Vi bar långa svarta klänningar, höga håruppsättningar med massor av löshår samt svarta hanskar och en ur grym make up! 
Mitt hår är gjort av Ann Pettersson i egen hög person, medans makeupen är gjord av en ur grym kille som heter Lucaz Enigma han är en airbrush artist och har bland annat sminka personer i melodifestivalen. 
Våran koregraf Anna-Therese flög hit från London och är en tok härlig tjej som är grymt duktig på det hon gör.
 
Bilder på hela hairshowen har jag inte fått tag i än. (Hela showen finns på film så har vi tur kanske den kommer upp på youtube) 
Men några bilder tog jag faktisk själv så här kommer ett litet smakprov på hur grymma vi såg ut!
 
mypoint_ofview_@instagram




Klewe:), Skönhet | |
#1 - - Rebecka:

Vad snyggt!! Älskar brunetten med den gröna sminkningen! ;) Den är så snygg.. Kram

Svar: Men tack så mycket!😃 det är jag som är brunetten 😊
Therese Högberg

#2 - - Iz:

Coolt!

Svar: Tack! 😀
Therese Högberg

#3 - - Sandra Karlsson:

Häftigt! :)

Svar: Tack! 😊
Therese Högberg

#4 - - Joe:

Wow, vad häftigt!! :)

Svar: Tack så mycket! 😀
Therese Högberg

#5 - - sara:

Cola bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Therese Högberg

Upp