2 Månader sedan operation!

Hej! Idag är det 2 månader sedan jag opererade mig! Gud det känns som om det var för en vecka sedan! Jag har fått lov att räkna om månaderna flera gånger för det känns som att det var nyss samtidigt som det känns som om det var ett halvår sedan. Eftersom det är en stor dag idag tänkte jag även lägga upp en bild som visar ärret som det ser ut nu, och förut, också vidare...
Som ni "bra ögade" kanske kan se så ser mitt ärr bredare ut än vad den var förut och det beror på att styggnen har nu lösts upp och då har vi gissat på att huden har töjts ut lite. Men som ni ser är ärret fortfarande väldigt fin:)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Vad fint det ser ut! Eftersom vi opererades samma vecka i Umeå undrar jag hur din rygg är nu? Är den fortfarande svullen? Mina muskler i skulderbladen är stenhårda och spända. Hur mår du annars nu? /Mikaela opererad i Umeå 13/2.

2012-04-16 @ 21:15:04
URL: http://www.snettochskruvat/blogspot.com
Postat av: Maskrosungen

Bra det blev :-)

Svar: Tack! Ja det blev det, är mycket nöjd :D
Therese Högberg

2013-11-05 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0