minpappaskomisbrorssyternågotnågotnågot...

Hejsan! Länge sen sist, jag kan förmedla att jag ny har varit på min andra dag tillbaka i skolbänken.
Jag är på skolan i bara några timmar i början men snart är jag nog igång som vanligt igen:)
Jag hade tänkt att berätta att under min tid på sjukhus visade det sig att pappa kände någon som typ var syskon med någon hade en syster som hade ett barn... aa eller något sånt.
Iaf poängen är att det visade sig att en flicka vid namn Annie opererade sig dagen efter jag opererade mig så efter ett tag träffades vi och gick runt där på barn avdelningen som dom två lucior vi var.
Innan vi fick åka hem såg jag till aa ta ett kort.
Så här kommer den!
och Annie, hoppas allt fortsätter att gå bra!



Kommentarer
Postat av: Annie

Aw! :')

Tack så mkt och hoppas det fortsätter att gå bra för dig med :DD

2012-03-14 @ 19:26:49
URL: http://skoliosbloggen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0