gott nytt år!:D

gott nytt år alla!:D kommer inte skriva något mer idag men ska bara förklara lite hur min nyår ser ut;)
nu ska jag snart gå ner och packa för att åka in till stan (eller till mammas jobb) där har dom en bastu som man kan hyra och det har vi gjort(A)
(precis som två gånger tidigare)
vi firar nyår med samma familj varje år så dom är också med;)
då åker vi dit och bastar och äter korv/ostbricka
sedan åker vi hem till mig och mammorna börjar laga mat medan vi barn fjantar runt nej men inte vet jag;)
dukar kanske?;d
hahaha,
sedan äter vi och väntar sedan in 12slaget då går vi ut och smäller raketer och leker med tomtebloss och sånt ni vet?;)
och btw så på andra sidan vägen om vårat hus har vi byggt en snökoja (nej jag är inte för stor för det, de kan man aldrig bli)
den är AS SNYGG! hoppas inte plogbilen har pajat den...
aa men annars kanske det blir att gå in i den lite också;)
vi har två tunnlar två rum och ett inbyggt litet rum(Y) vi är seriöst provs på bygga koja;)
och btw igen ... så snattar jag nog pappas underbara systemkamera så jag kan knäppa kort så då kanske det kommer bild på lite nyårs saker?(a)
vad sägs om det?;)
aa så låt mig hälsa ett gått nytt år alla också ses vi nästa år;)


(om jag har tråkigt kanske det kommer ett till inlägg)


Klewe:) | |
Upp