24 Grader inte 800;)

hej! idag är det 24 grader i poolen och sol.
Har nyss suttit ute och solat för jag ville få lite brunare ben you know;)
Jag kan inte fatta att jag fyller år om bara 8 dagar shit vad snabbt tiden har gått det känns som om det var igår man gick runt i tjock dunjacka och det var 27minus utomhus.
Fett nice om jag får säga det själv;)
Snart bär det av till Nyänget för att svalka ner sig lite och träffa mina polers;)
Tog mitt första dopp igår btw! var och städa i morfars hus igår (igen) och vid halv åtta drog jag hem till Alice och vi for och bada det var hela 24grader i Flärken! fatta varmt! jag vet inte hur många gånger vi hoppade ifrån trampolinen ute i vattnet, det var grymt skönt efter en varm och tråkig dag med fönsterputsning kan jag ju säga dig iaf;)
Klewe:) | |
#1 - - semlan:

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedda kolla om du vann. gjorde du inte det? har du en ny chans redan nu för jag startar en ny omgång nu. samma regler som förut. och större chans att vinna om du följer mig på bloglovin



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-dagens-blogg-och-en-ny-omgang.html



anmäl dig gärna igen!

#2 - - Maja:

Hej! :D



-Jag mår bara bra, själv då? :)

#3 - - Sofia ♡:

sv:



Jag mår underbart :D Du då? :)

#4 - - Christie:

-Joda jag mår bra, sj?

#5 - - Christie:

Jo angående den där tävlingen om spotify free? ;) Du vet väl att de har ändrat så att spotify free oxå har 10 h max och 5 ggr max att lyssna? :)

#6 - - nicoline:

bra,själv? :D fin blogg förresten :D

#7 - - E M M E L L Y:

sv: Tja, jag mår bara fint. Hur är det själv då? :P

#8 - - I C E T H O R S L U N D !:

Söt tjej ! Söt blogg , besök min och läs lite kort om innlägget och släng dit en komentar :)?

puss , en braaa kväll !

#9 - - agnes:

http://www.mer-trafik.se/cgi?r=equiiss



TRYCK!!! :D

#10 - - E M M E L L Y:

sv: Ja, det är inte helt fel du ;)

#11 - - Ayumi:

Sv; Japp (: Själv då ^^ ?

Upp