Instagram

Hej! den senaste veckan har jag haft skolfoto, varit på tjejkvällen på stan och shoppat, jag har även jobbat klart första steget på grillen vi gör i skolan. Så eftesom jag har blivit mer utav en Instagram tjej än blogg tjej nu när skolan har börjat så tänker jag slänga upp bilder jag har knäppt på Instagram och ni vet att följer ni mig blir jag en glad chey ;)
Instagram@Klewe96
 
Kunde inte bestämma mig för hur jag skulle ha håret på skolfoto så folket fick rösta. Det blev vågit
Jag och Anjelita innan skolfoto
 
Nyinköpta kläder från ginatricot, carings, cubus och bikbok
Här är Eve och cementbilen som kom förbi skolan idag när vi skulle få betong i formerna vi har jobbat på dom senaste veckorna. Grymt kul. Vi fick även sluta halv 10 igår och halv 1 idag, ett ord... AWESOME!
Nu: Merlin S04
Klewe:) | |
Upp