Update

Hejsan! Har av någon annledning glömt bort att jag har en blogg den här helgen så därav ingen uppdatering.
 
I fredags åkte jag iallafall iväg till klippan men några vänner och jag måste säga att vi hade skit kul. Inget speciellt men det var ändå kul!
Annars över helgen så har jag hunnit måla en del, eller ska jag säga rita? (av någon annledning har jag värsta inspirations veckan, månaden, året, ja gud vet hur länge det varar) och reslutaten finns här nedan.
Jag har även hunnit hälsa på Sofia och sett en härlig liten film.
 
Idag, måndag. Så har jag varit på skolan och direkt efter skolan bar det av mot badhuset där jobb och träning väntade. Korkad som jag är så glömde jag att köpa mat påvägen dit till badhuset men det är vekligen tur jag har en grabb som hjälper mig när det krisar sig i hjärnan min och kommer med frukt.
 
Jag är ganska ny på det här med att måla med akvarellpennor men som någorlunda nybörjare så blev jag nöjd.
 
Klewe:) | |
Upp