Black friday

Som många kanske vet så är det black friday imorgon vilket är en stor högtid i Usa där alla affärer har typ super mega reor. Vadå att jag önskar jag va där nu?(!)
 
Men som tröst finns det faktiskt internet du kan beställa ifrån och även vissa svenska hemsidor har super reor. Så som t, ex media markt.
Och där kom vi fram till varför jag drog upp det här. Jag har länge dregglat över en ipad eftersom jag helt enkelt vill kunna mysa ner mig i sängen med ipaden och se film, spela spel eller kolla på internet osv. Men som många vet som iallafalll är från min kommun så är det på tal om att alla 1or och 2or i gymnasiet ska få varsin ipad eller dator, och nu när jag gick in på media markt och kollade vad dom hade att erbjuda på sina reor så var det ju självklart en ipad. Eftersom vi kanske kommer få en ipad så kan jag inte riskera att beställa en (så jag har två det vore ju onödigt?) och när vi eventuellt får våran ipad/dator och det visar sig att vi får en dator kommer det nog vara försent att köpa ipaden för det priset. Åååå vad drygt att dom inte bara kan säga hur allt kommer bli så jag kan veta ifall jag ska köpa en ipad eller inte.
 
Vilka problem jag har här, ganska töntigt av mig med tanke på att det finns svält och annat skit i världen, menmen.
 
 
Klewe:) | |
#1 - - sally:

vad jag har hört av vår lärare så ska vi få ipadsen innan jul som en "julklapp", men jag är inte heeelt 100 ;)

Svar: Ååååå jag hoppas verkligen du har rätt! :D
Therese Högberg

Upp