Wiggle!

Hej! När jag vaknade i morse så var jag bara så himla trött, jag ville verkligen inte gå upp. Men på något vis så stod jag nere i köket och gjorde frukost sådär kl 6 på morgonen. Efter en seg morgon så bar det av till praktiken med jobb från 7-16, efter det bar det iväg på nästa jobb kl 16.30-17.30 sen blev det bara för mig att slänga i mig en frukt och sedan hoppa i vattnet själv också, och oj så jobbigt det va! Allltså självaste träningen...
Det var nog den hårdaste träningen min tränare hade fått för sig att vi skulle simma på flera månader. Men som alltid efter en hård träning är man sjukt nöjd och man bara förväntar sig att musklerna ska poppa fram. Ganska bra tränat av mig med bara en ynka frukt i systemet.
 
När jag trött hade dragit mig själv hemåt (fortfarande utan någon mat i kroppen, förutom en proteinshake) Så kom jag innanför dörren och såg detta på köksbordet och det gav mig kraften att orka gå till kylskåpet och fixa mig något att äta för oj som jag har längtat efter mina nya tävlingsglasögon med spegelglas och den nya tävlingsbaddräkten med ben.
Så för alla simmare som kanske råkar läsa detta inlägg, gå in på Wiggle.com för att få tag i simkläder osv samt annat i träningsväg för många sporter för typ hur billig peng som helst! 
Simglasögonen nedan t,ex skulle kosta 399kr ifall jag köpte dom på stan. Men jag fick mina för (om jag minns rätt) 190kr! Dessutom tror jag vi fick fri frakt!
Baddräkten gick på ca 350kr, vanligtvis hittar du ju knappt en träningsbaddräkt för samma pris.
 
 
+New in+ | |
Upp