Det luktar unket här inne

Oj så länge sen jag bloggade. Mina dagar går ut på att vara på skolan, jobba och sen träna.
Jag hinner knappt med bloggen vilket är super tråkigt. 
 
Iallafall så var jag på simtävling i sundsvall i helgen och jag hade chansen att gå på den älskade butiken Newyorker.
Alla kläder, bhar osv var helt fantastiska jag var verkligen i himlen, jag blev helt lyrisk. Det underbaraste av allt var att kläderna var så oootroligt billiga. För alla som ska till sundsvall, åk dit.
Även skorna som dom hade var fantastiska till grymma priser.
Jag köpte mig bara några få saker eftersom jag fick lägga band på mig själv. Men med mig hem fick jag en jätte mjuk gråkofta, vit spetstopp och gråa hängslen.
Allt för mindre än 400kr.
 
(Ursäkta skabbig mobilbild)
 
+New in+, Klewe:) | |
Upp