Dröm katten!

Hej! En sak du kanske inte visste om mig är att jag verkligen älskar husdjur så som hundar och katter.
Enda problemet är att jag bor tillsammans med min mamma, pappa och brorsa där båda kararna i huset är allergisk mot pälsdjur, detta har gjort att jag aldrig har kunnat få ha ett husdjur. Mitt favorit husdjur måste nog vara katter för dom speglar min personlighet mer än något annat djur. Så ofta kan jag sitta och kolla efter raser och liknande så jag vet vilken katt jag ska skaffa den dagen jag flyttar hemifrån. Och för några veckor sedan hittade jag en av mina dröm katter, det var den kända kinkalow katten yoda som fångade min blick. 
 
 
Men tyvärr så fanns det ingen uppfödare här i sverige så igår när jag satt och kollade på kattungar så hittade jag den ersättande drömkatten!
Det var en brittisk korthårig och till denna finns det uppfödare i sverige! Kan bara inte vänta tills den dagen en av dessa blir min.
Det jag först och främst smälte var för dom där bärnstensfärgade ögonen, sen var det även deras fluffiga päls. åååååå man ska inte kolla på katter så här :'(
(Kan även säga att den här rasen finns i många olika färger och med t, ex blåa ögon, men jag vill ha min katt som dom ovan)
Klewe:) | |
Upp