Femtion nyanster...

Jag är lite av en läsohollic för dom som inte visste det. Men jag måste säga att det nu var flera månader sedan jag senast läste en bok så då fick jag ett ryck för någon dag sedan och köpte den eftertalade boken femtio nyanster av honom, och oj så bra den är. Eller jag kanske ska säga VAR med tanke på att jag har läst ut den. Tog bara sisådär två dagar att plöja igenom en bok på 550 sidor. Så jag fick helt änkelt ta och köpa mig bok nummer två och även den är snart utläst! bara 100sidor kvar:/
 Måste in på stan och köpa sista delen, ångrar lite att jag inte köpte den på engång men det är lätt att vara efterklok.
 
 
Klewe:) | |
#1 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Visst är dom bra :) Kolla gärna in på min blogg :)

Svar: helt underbara! :)
Therese Högberg

#2 - - Carrrr:

Du vet väl om att det där är tantporr utan handling?

Svar: Jag har läst dom så nej det är det inte :)och eftersom du skriver sådär verkar det som om du inte har läst dom :)
Therese Högberg

Upp