Ett ord, DÖTT

Eftersom jag har haft den sämsta uppdateringen på den här bloggens historia så kan jag slänga in ett par saker jag ser fram imot i sommar. 
Först och främst så ska jag iväg på en resa i slutet av maj i hela två veckor. LÄNGTAR.( För er som inte vet det så har jag bara varit till varmare breddgrader en gång förut)
Sen när jag kommer hem så ska jag mindre än en vecka senare iväg på skolavslutningsdagen till stockholm med min bästa vän. Vi ska shoppa fika och kolla på 1D konserten.
Sedan i juli fyller jag 18år och några dagar senare ska jag förhoppningsvis på min kusins bröllop i Uppsala. Sedan har vi förhoppningsvis åselemarknad att se fram imot och slutligen en släktträff på mammas sida i slutet av mitt sista sommarlov någonsin.
 
Blir nog ett helt okej sommarlov kan jag tro! 
Avslutar inlägget med ett enda ord till. LÄNGTAR
 
Klewe:) | |
Upp