Balen 2015

Igår var det balen och ja jag vet att jag aldrig uppdaterar här men jag tänkte att det kanske finns någon som skulle vilja se två omgånger med bilder så här kommer första delen.
Följ gärna min instagram (mypoint_ofview_ ) för dagliga uppdateringar. Något jag tycker är kul är att jag äntligen har börjat visa mina följare min favorit hobby, vilket är smink. Detta gör förstås att det kommer att finnas en hel del smink och sminkningar,men även lite random stuff. Är detta något som verkar intressant så kolla gärna in :*
 
Här nedan så ser ni mig, min kille Emil och min bästa vän Fanny. Mitt hår har min mamma gjort som inte har någon slags utbilding inom frisör. Visst blev det bra?!
 
Emils hår har jag både klippt och stylat och jag har inte heller någon utbildning. Starta familjeföretag?!?
 
Sminkningen på både mig och fanny stod jag för.
Fannys ögonsmink är mest gjord på Urban Decays naked 2 palett medans min sminkning är gjord på Jaclyn Hills favorite palett från morphe brushes.
 
 
 
Klewe:) | |
Upp