Studentveckan...

Jajamen då är äntligen veckan som alla treor har väntat på... studentveckan. Det som väntar mig personligen den här veckan är att få veta mina betyg i Måleri (går det på gymnasiet) och sedan bara festligheter! På onsdag är det stipendium som ska delas ut och jag hoppas innerligt på att få vinna guldpenseln. Senare på kvällen är det togan vilket innebär att det är sista studentfesten och temat är i princip bara att man ska ha grekiska kläder (ett lakan virat runt kroppen) efter det så är det förberedelser inför studenten på torsdag, och på fredag är det den stora dagen👍
 
Är ärligt talat lite kluven över det faktum att man firar att man har gjort bort den enklaste delen av sitt liv. Det är lixom så mycket ansvar som väntar efter skolan... jag är dock redo och där av kommer kluvenheten. Jag tänker på alla som inte vet vars dom ska he sig. Aja inte mitt problem egentligen. Nej nu ska jag se till att ha riktigt kul sista veckan för vem vet vars folk tar vägen efter?
Hoppas alla treor får en grym sista vecka! 
 
 
Klewe:) | |
Upp