Naked 2 - Urban Decay

Idag tänkte jag att vi ska snacka lite om denna pärla. Skuggorna i den här paletten har samma egenskaper som den första paletten. Lite smuligare skuggor så man får vara försiktig för fallout men skuggorna är ändå otroligt pigmenterade. Färgerna i den här paletten är mer åt det kallare håller än den första paletten där alla skuggor var väldigt naturella i tonen. Förpackningen på den här paletten skiljer sig ganska mycket i jämförelse med Naked, Tycker inte om den här speciellt mycket, mest för att den är väldigt "burkig" och ganska ful, typsnittet på namnen tillexempel... hur tråkig?
 
Så det jag tycker om den här paletten är alltså att den har väldigt bra skuggor i sig men att förpackningen inte är den ultimata enligt mig... Har du inte riktigt ögat för att kunna se färgers naturliga underton, (Varm, kall eller naturell) Så behöver du inte stressa upp dig bara för att jag säger att den här paletten är lite "kallare", det är fortfarande en ganska naturell palett, det är bara det att jag självklart jämför den med den första Naked paletten.
 
Här får du ännu en gång swatches och en överblick hur paletten ser ut.
 
Finns att beställa på kicks.se för 485kr (just nu har dom 15% för medlemmar)
 
 
 
 
 
Klewe:) | |
#1 - - Sarah:

Kul att få se hur den ser ut :)

Svar: Vad roligt att du uppskattar det :D
Klewe

Upp