Total renovering

Men hallå där på andra sidan skärmen!
För en vecka sedan fyllde jag äntligen den efterlängtade siffran 20år. Det är ganska stort och jag kände att jag var redo för något mer i mitt sociala liv. Fråga mig inte varför viljan efter något mer slog mig just då, men det gjorde det. Tänkte först youtube, sen tänkte jag en till instagram (inriktad på privatliv) men slutligen dammade jag av bloggen. Har enda sedan jag lärde mig skriva alltid tyckt om att göra just det, skriva. Så varför bloggen inte var en självklarthet på engång vet jag inte, men nu är den det!
Jag hoppas du är lika excited som jag är av att jag börjar blogga igen? NU KÖR VI!
 
Det jag började med att göra var att total renovera min blogg, som du kanske ser om du följde mig för ungefär 2 år sedan då denna blogg fortfarande var aktiv, så det gjorde att den behövde ett ganska stort piff.
Planen för bloggen är massvis av sminktips och sedan bilder och liknande från mitt liv, jag hoppas du ser fram emot detta. Det gör då jag.
 
Klewe:) | klewe, lösögonfransar, smink | |
#1 - - Anonym:

Så fin sminkning! :)

Svar: Tack så mycket <3
Klewe

Upp