Dagens blogg!

hej! jaa jag har faktikt tänkt att dra en liten "dagens blogg" det är första gången men jag tror nog det går bra, (det är ju inte den första tävligen jag har hat här på bloggen) -Jag kommer ha flera vinnare men hur många vet jag inte riktigt än:)
(Jag kommer lotta, så det är helt rättvist)
...Jaa lite regler då? Dom flesta skulle nog säga något i stil med
"regler är till för att brytas"
...men då säger jag, "vill du vinna? då kan det vara en rätt så smart ide att lyda reglerna;)"
  1. Skriv här i kommentarsrutan att du vill vara med.
  2. Vill du värkligen vinna? följ mig på bloglovin det ger dig större chans!
  3. ...Men hur tusan ska jag få reda på att du nu har börjat följa mig på bloglovin?
    ...jo du skriver ju såklart att du följer mig på bloglovin i din kommentar där du skriver att du vill vara med:)
Nu vill jag bara säga tack och jag hoppas ni vill vara med:)

update: Skulle ni som skriver en kommentar om något helt annat (som inte handlar om att ni vill vara med i tävligen) -kunna skriva det i en annat inlägg?
puss så länge:D
Klewe:) | |
#1 - - Tora:

Jag vill vara med :)

#2 - - Amelia:

jag är med så klart! :D

#3 - - semlan:

jag vill vara med :D

#4 - - Wilma [FOTO]:

Jag är med :)

#5 - - Moa:

Jag är med! :) Följer dej på bloglovin också! :)

#6 - - Sansann:

Jag är med ^^

#7 - - Ida [Foto&vardag]:

Jag är med :) Och jag följer dig på bloglovin

#8 - - Vendela:

Jag är med :)

Vilken fin blogg du har förresten :D

#9 - - Junsti:

Jag är med! ^-^

#10 - - linncarlqvist,:

jah är med :D

#11 - - Linneas vardag:

Jag är med! :)

#12 - - Erika.:

Jag är med och tävlar om att bli dagens blogg :)!



Jag har också lagt till dig på bloglovin och också för att din blogg verkligen är jättebra. (Alltså inte bara för tävlingen.).

Ha en bra dag!

#13 - - madurk:

Jag är med :D

#14 - - Olivia:

Hej! Jag vill jätte gärna vara med:)

#15 - - Sara:

Jag är med! :))

#16 - - Ida:

Jag vill vara med! Följer såklart din blogg på bloglovin!:D

#17 - - Katty:

Jag är med !För det låter roligt

Jag följer med din bloglovin

#18 - - sofie:

jaaag är med! ;)

#19 - - Robert Cayden:

I'm in!

#20 - - Tess:

...

#21 - - linus:

Ja ä cool

#22 - - Isabella Isaksson:

Hej hej Jag e gärna med för skoj skull i din lilla tävling :) Så klart följer jag din blogg redan :D

ha det gött så hörs vi sötnos puss <3

Upp