Mot Umeå!

Hej! Det är en sol och rätt så varm dag öven idag så humöret är på topp!
Idag åker jag iväg med familjen till Umeå för att se min brorsa spela fotboll i 3 dagar.
För hoppningsvis blir det en sväng på stan och då får vi ju hoppas att något följer med hem;)
Kameran kommer följa med så det kommer säkert bild sen när jag är hemma igen:)
Jag funderar om jag ska göra ett litet inpirations inlägg från weheartit som kan vara tidsinställt så ni har något att kolla på medans jag är borta för jag kommer nog inte ha tillgång till datorn förutom på mobilen men det är så drygt;d men på fb kommer jag kanske skriva något inlägg:)
Som sakt jag kommer hem på Söndag så hare bra sola mycket bränn er inte och aa det var allt.
Tack för mig och ha en fortsatt bra dag puss kram
Från när jag, Malin och Sofia var på tivolit i Lördags.
Bilderna är oredigerade men jag orkade inte hålla på så ni för nöja er med dessa ändå;)
Klewe:) | |
#1 - - malin:

fredags* ;)

haha men åh haha, det ser ut som jag är as tjock på den här bilden x)

#2 - - malin:

sv; HAHA, men hur skulle jag veta? (a'

Upp