Sjukling

Hejhej! för någon dag sedan lovade jag att jag skulle visa mina ny in shoppade grejer men det är så att jag helt plöttsligt vaknade upp i fredags och hade feber. Men nu har febern äntligen lättat efter 2 dagar :)
Men bilder på plaggen har jag fortfarande inte knäppt så dom får ni vänta på ett litet tag till :p
 
Imorgon är det nyår! wohoo!
Hoppas alla får det mysigt och att ni tar det lungt med firandet (;
Själv var det tänkt att jag och min familj skulle över dagen åka på paradisbadet och bada och sedan på kvällen skulle vi äta gott och må gott och sen vid tolvslaget gå ut för att fira och själklart knäppa kort på fyrverkerierna, men den delen om att fara och bada kanske måste ställas in för min del eftersom jag fortfarande är lite halvsjuk :/
Aja vi får se hur jag mår imorgon!
Nu ska jag kolla på PLL och vila upp mig, vi hörs hej:)
 
 
Klewe:) | |
Upp