IP-adress

Nu är jag Irriterad. IGEN
Vissa av er måste tro jag är korkad? Jaa ni har förmodligen rätt, men en sak kan jag faktiskt. Det är att hitta er. JA om du inte visste det så syns din IP adress när man lägger en kommentar! Jag vet var du som kommenterade i förre inläget bor. Jag vet exakt vilket hus du bor i. Så fatta att det inte är coolt att skicka dumma kommentarer? Speciellt inte om det här. Jag är seriös! Visst du kan skämta om mina stavfel och sånt men inte om min rygg! Det är inget SKÄMT!
Ville bara att ni ska veta det.
Alla andra som kommenterar är jätte snälla och rara och jag älskar er för det :)
(såklart kollar jag inte upp allas ip-adresser, men jag ville att ni ska veta att jag kan göra det)
Kram! hoppas ni inte blir skrämda:)
Klewe:) | |
#1 - - Amelia:

Det är bara osäkra och omogna människor som håller på sådär, ursch vad jobbigt, jag läste igenom din text och förstår hur jobbigt det måste vara hoppas det går bra på tisdag! Kram

Upp