Lyckan!

YES! jag lyckades få igång min dator som hade fått någon konstig error shit... aa har ingen aning om vad det var :o
Så efter en smart ide startade min dator som om inget var fel! YES!
Så vad glad ett tag och sedan blev jag arg över all läxa jag har...

Något shit i bild sedan är jag efter pga veckorna jag var borta så där blire lite racer ikapp.
och sedan har vi läxa i So sånt där shit och sjukskydd och massa.
Sedan har vi No-biologi (väldigt kul... NAT)
Sedan har vi en hög med annat som också ska göras och nytt kommer in hela tiden! Snacka om att det är härligt att veta att snart är detta vara slut! TJOHOOOO
Sedan att man vet att Andra världskriget ska göras under påsklovet känns också som en hög med skit..
Aja blabla vad kul inlägg(?), nu ska jag leta reda på ett lagom fult kort på mig som jag kan ge systrarna på barnavdelningen på Umeåsjukhus med ett påskägg(!):)
Sedan ska jag även måla vidare på min storslagna målning till bilden
(haha)(!)
Klewe:) | |
Upp