Cuteness overload

Hejsan! idag är det dagen efter julafton och alla testar sina nya saker man fått och så gäller även mig.
Jag fick en massa underbara saker, det var i princip bara saker jag hade på önskelistan!
 
En sak som jag fick som var väldigt oväntat men ändå mycket uppskattat var en "creative pen & touch tablet" och för er som inte vet vad det är så är det en ritplatta man kopplar in i datorn så det är lättare att redigera och rita på digitalt vis. Så självklart fick jag lov att testa denna goding idag och den var och är väldigt ovan att jobba med men jag ska nog få det att funka! Så för att testa mina skills med photoshop och plattan så plockade jag fram ett gäng oredigerade bilder från i somras när jag fotade hos Anjelita.
 
Måste bara säga hur underbara är inte dessa söta djur?!?(!!!!)
 
PS: HUR JÄ***LA LÄNGE SEN VARE INTE NI FICK SE EN ORDENTLIG BILD SOM INTE ÄR MOBILFOTAD? SVAR: EVIGHETER SEN(!)
 
 
Fotografering, Klewe:) | |
Upp