Den ägde!

Igår åkte jag ju och såg hunger games 2 och den var grym! Trotts dom fett osköna stolarna som det är i biosalongen som gör att man får as ont i axlarna så var jag glad ändå. Filmen var gjord i princip precis som i boken och det bara älskar jag! Hatar när dom lägger till eller tar bort för mycket:/
 
Nu sitter jag iallafall här och väntar på att Emil ska vakna så vi kan gå ner och äta frukost någon gång för jag är super hungrig:p
Vet att bloggningen har varit katastofal senaste tiden och det har även visats på statistiken men jag har tyvärr inte så mycket att skriva om, det jag mest gör är att vakna sen skola, jobb, träning och sen sova igen mest hela dagarna, hur intressant är det?
Aja ska föööörsöka skriva något inlägg ibland iaf. Dessutom går det inte att fota med dessa typ 2 timmars sol varje dag det suuuuger...
 
Klewe:) | |
Upp