När man hittar just DEN saken på rea

Hejsan! Äntligen fredag igen! :D Eftersom jag har kompisar osv som tjatar på att jag lägger ut lite på instagram så har jag faktiskt lagt ut hela 4 bilder den här veckan. Wohoo;)
 
Två av bilderna är på två av mina nya favorit inköpta tröjor. Har även två till som inte finns uppe på insta dock.
Men iallafall, första bilden ni ser nedan är på en ljusrosa tröja (Vet inte riktigt varför den blev gul i kameran men) och andra bilden är på en tröja som jag har gått och kollat och känt på många gånger. Ni vet det där när man har hittat ett onödigt plagg man verkligen vill ha men känner att man inte vill lägga ut allt för mycket på den? Så var det med den här. Jag hade till och med skrivit upp tröjan på min julklappslista (Ja jag skiver en lista, hur ska man annars kunna svara när släkten frågar vad man önskar sig?)
MEEEN igår när jag gick in ännu en gång för att kolla på den så hängde den där, PÅ REAN!
Blev så jäkla glad så jag köpte den på engång!
 
+New in+, Klewe:) | |
Upp