En mardröm

Idag var jag ute och hjälpte mamma och pappa med våran altan som vi håller på att bygga, och när jag var klar gick jag in. Men plöttsligt hör jag något uppe på övervåningen och var helt säker på att jag var ensam hemma. Feg som jag var stog jag nere och bara lyssnade och när jag förstod vad det var gick jag försiktigt upp för trappan. Det var nämligen en skata.
När jag försökte få ut den flög den istället in på mitt rum. Den sket på min säng och golvet på tre ställen!
sammanlagt i hela huset hittade jag 13 ställen där fågel jäveln hade skitit!
Det är så jääävla äkligt. Jag vill fan inte sova på mitt rum och säng nu även ifall jag har bytt sängkläder och tvättat golvet med vatten, sopa och vim!
 
Usch blä. Nu ska jag kolla på bigbrother och tänka på bättre saker.
 

Det här var ett inlägg som jag skrev i sommras som aldrig kom upp på bloggen, men jag tänkte att ni kunde få läsa min hemska historia
 
 
 
 
Klewe:) | |
Upp