Stockholms prep

Så imorgon drar jag till Stockholm. Varje gång jag ska dit så blir jag så exalterad. Jag älskar stockholm, hela grejen med att det är en storstad men ändå liten på någotvis, man kan typ gå överallt lixom. Jag älskar det. Och imorgon ska jag dit igen med Fanny, vi var senast där för två år sedan, det var seriöst en av mina favorit sommrar. 
Men nu är det dags att göra en favorit i repris. Idag har allt bestått av planering av outfits, ansiktsmask och ikväll blir det naglar. Lite förberedelser sådär. Ganska onödiga men ändå som en del av min ritual innan jag åker någonstans, new york i april var samma visa. Outfitsen misslyckades totalt dock pga av höst/vinterväder istället för sommar väder som vi hade blivit lovade. Slutade med att jag fick gå ut och köpa långärmade tröjor för att inte frysa ihjäl med min trenchcoat.
....iallafall...
Vi ska vara i storstaden i 5 dagar, jag längtar så! inte lika excited över nattåget ner... vill inte att det ska behöva ta 7 timmar att ta sig till målet. Men som Fanny säger, vi kommer ju sova, tiden går fort.
 
 
Klewe:) | |
Upp