Uppsala

Har super spännande nyheter. Efter att ha sökt ett jobb som målare i den här staden i fyra månader så har jag nu sökt mig till en annan stad. Uppsala, har fått ett jobb som målare där i en liten firma som bara gör sånna jobb som beskriver mig som målare bäst.
Jag är otroligt possitiv till den här nya steget i mitt liv och jag hoppas du som läser är glad för min skull. Jag flyttar trots allt närmare 50mil söderut, och det kan alltid vara lite jobbigt att flytta någonstanns där du nästan inte känner någon. Men jag är tuff och jag vet att detta är vad jag vill göra. Så till helgen flyttar jag... Nu ska jag fan i mig se till att mina tre år i gymnasiet för att bli målare inte har varit bortkastade.
 Hoppas ni uppskattar den här nästan 1.5 år gamla bilden, xoxo
 
 
Klewe:) | |
#1 - - Erika:

Du är så välkommen hit till stan <3

Upp