Den stora Macläppstifts guiden - Swatches

Har du någonsin suttit och kollat egenom pintrest eller weheartit och sett dom stiliga läppstiften som ser ut som en patron? eller så kanske du bara vet vad Mac är för märke från tidigare, eller så kanske du bor någonstanns där Macaffärer faktiskt finns?
 
Nu kommer jag iallafall att visa swatches och bilder på dessa underbara läppstifter, från min egen kollektion. Jag hoppas kunna hjälpa någon av er att hitta ett läppstift som även du skulle tycka om. För sanningen är den att dessa läppstift är mina favoriter av alla märken jag har testat. dom kostar 195kr på kicks och på macs hemsida/butik. Ställen som du kan köpa läppstiften på är kicks.se, Åhlens i Umeå och maccosmetics.se. Har du vägarna förbi Stockholm eller liknanade storstad så finns mac butiker lite överallt. Så även alla andra liknande städer i världen.
 
Mac har massvis av färger och även olika formulas på sina läppstift. Min favorit är "Satin" vilken betyder nästan matt. Jag tycker även om deras helmatta och cremesheen formulas.
 
Ser du en "★" efter namnet på läppstiftet så betyder det att den är en av mina favoriter
 
Viva glam 4★, Shy girl, Creme cup, Pretty natural, Japanese maples
Twig, Brave, Velvet teddy★, Honeylove★ (bilden på läppstiften är åt andra hållet i ordning, hehe sorry)
Stone, Paramount, Whirl★, Creme in your coffe. (bilden på läppstiften är åt andra hållet i ordning, hehe sorry)
 
 
 
 
 
 
 
Skönhet | |
#1 - - JUNITJEJ:

Jag tror jag ska införskaffa mig ett Mac-läppstift snart!

#2 - - JUNITJEJ:

Jag tror jag ska införskaffa mig ett Mac-läppstift snart!

#3 - - JUNITJEJ:

Jag tror jag ska införskaffa mig ett Mac-läppstift snart!

Svar: Hoppas du hittar en färg du gillar :*
Klewe

Upp