Fått nog!

Hejsan! Allt är toppen bra med mig snart ska jag iväg på första simträningen! Fatta hur mycket jag saknar mina vänner på simningen! Puss på dom säger jag bara!
Men det är en sak jag stör mig så otroligt mycket på. Vad kan detta vara då? Jo dom respektlösa klasskamraterna!
Här står man med skrot i ryggen och det enda dom kan göra är att göra allt värre? Hatar dom värkligen mig så mycket?
Jag har fått sudd kastad i ryggen.. Idag var det en som drog undan min stol när jag skulle sätta mig ner (Tack gode gud så han jag rädda mig själv från att ramla)
Lixom hallå? Jag kanske ser ut att må bra (vilket jag oftast gör)
Men min rygg har inte läkt helt än. Dom flesta känner någon som har brytit något, detta är ju nästan samma sak fast värre och utan gipps. Dom har ju för sjutton skruvat in massa skruvar i ryggen! Hur kan man då vara så jäkla dum så man drar bort ett stol när man ska sätta sig? Skulle du dra undan stolen från en som har brytit benet? SVAR NEJ! varför då göra det på en som har värre ställt? HELT SJUKT!

Kommentarer
Postat av: Therese (Jimmy's)

Hej Therese! Känner att jag blir både arg å upprörd när jag läser ditt inlägg, vilka taskiga klasskamrater. De kan inte ha haft riktigt ont själv någon gång, tar lärarna tag i problemet eller får du brottas med det själv? Sköt om dig. /Therese

2012-04-15 @ 22:04:57
URL: http://envisodum.blogg.se/
Postat av: elidaaa

Usch, blir arg av att läsa det här! Att det kan finnas så respektlösa människor! Jag vet precis hur du känner.. Det gör ont! :(

2012-04-16 @ 21:49:08
URL: http://elidapettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0