Frågor & Svar

Svar: Jasså gjorde vi? vad världen är liten alltså :p Jag är inte svullen men jag är också ganska hård i mina muskler, men jag är simmare och därför har jag inte kunnat hålla mig borta från bassängen. Så när jag var tillbaka igen har jag märkt att det är otroligt bra för musklerna även såhär efter operation så jag föreslår att ni/du tar dig till en bassäng och tar dig en simtur det kommer göra gott! Annars mår jag hur bra som helst, jag har mindre ont nu än vad jag hade innan jag opererade mig, så allt är så bra det bara kunde vara!:]
Måste även fråga, själv då, mår du också bra?:)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Tack för svaret, jo världen är liten! Råkade hitta din blogg av en slump! Jag låg på vuxenavdelningen vilket är förklaringen till att vi ej sågs där! Jo, det går framåt men det ska bli skönt att komma igång med lite mer träning snart för att få musklerna att börja jobba lite mer. Ha det bra och fortsatt lycka till med din rehabilitering!

2012-04-21 @ 09:01:14
URL: http://www.snettochskruvat/blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0