6 Månader.

Hej! idag är det den 14 augusti och det betyder att det exakt är 6 månader sedan jag opererade mig.
Jag knäppte några snabba kort så ni kan se att ärret inte syns lika mycket nu som förr..
 
Jag brukar kunna få fråga "hur är det med ryggen" och liknande lite då och då, och oftast vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Alltså jag är så glad att allt gick bra, och jag älskar allt folk bryr sig:) Men jag är inte som andra nu, jag kan in böja ryggen, så lätt är det.
Men jag brukar svara något i form med "Jo det är bra, jag har iallafall inte ont längre". Men det är inte heller helt sant. Jag har ont fast det är inte på samma ställe som förut. Nu har jag ont runt skuldbladerna (antagligen för musklerna är förkort/förlång).Det brukar klia och irritera efter en lång dag, men detta är ganska vanligt och det brukar gå bort efter ett tag så vi får hålla tummarna.
Men jag klarar dagarna bättre nu än förut eftersom jag inte har så ont, och äntligen kan jag försöka sattsa på simningen en till gång och sen får vi se vars det bär.
Exakt i denna minut är jag i junsele på simläger som simtränare, men jag kommer även simma något pass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0