Efter 12 dagar / Röntgenbilder

Imorgon är det tolvdagar sedan jag åkte upp till umeå och för 11 dagar sedan opererades jag. Imorgon åker jag hem. -Hur skönt som hälst!
Jag kommer få åka i något som liknar en likbil eftersom jag måste ligga ner när jag åker hem.
Jag skulle vilja säga att sjuksystrarna är otroliga! Hur snäll och trevlig som hälst! Man har på sätt och vis inte lust att åka hem eftersom dom är så trevlig. Men jag saknar min bror och pappa så mycket att det gämnar ut sig tillslut :p
Som bild för dagen är bilden på resultatet av operationen. Då syftar jag på röntgen bilderna.
Dom har gjort ett fruktansvärt bra jobb och jag är så glad över doktorerna som opererade mig så här bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0