Glad-dag

Hej! Alla har vi haft dagar som vi känner att vi är sådär extra glad. Så känner jag idag. Solen skiner och ryggen samarbetar villigt. Till och med nacken som jag har haft så mycke problem med har nu blivit bättre. Så jag tror till och med jag ska ut och gå en mini promenad på gården för att kunna få lite luft och ändå inte överanstränga mig. Annars så ligger jag bara ner och vilar mest hela dagarna.
När jag skulle hem från sjukhuset trodde jag att jag skulle få åka med en sån där minibuss taxi, men nejdå när jag sköts in i bilen visade det sig att det var en helt vanlig volvo, så där låg jag och hade taket till bilen någon decimeter från ansiktet.
Men annars var det hur skönt som helst att få komma hem. Till middag blev det max (a)
och till middag dagen efter (igår) så blev det oxfilé potatis och beasås. *mummmmms*
Jag har även fått ett brev på posten och i brevet var det ett stort krya på dig kort där alla simkompisar hade skrivit en egen hälsning, det var bara såå gulligt jag blev jätte glad. Tack så mycket!
Hare bra alla så hörs vi sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0