Hemgång

Hejsan! Nu har jag sovit sista natten här på sjukhuset på ett väldigt lång tid hoppas jag. Vid ett kommer det en bil som skjutsar mig hem. Åå vad jag saknar min far och min bror! Jag saknar mina vänner och allt!
En sak som jag värkligen har saknat är mat som smakar något och inte är som gummi. Så ikväll blir det gó mat:D
Enda som kommer vara svårare när jag kommer hem är att det finns mer saker att snubbla över och sängen går inte att hissa ner och upp som med sängen här. Duscha blir även svårare. Men det kommer nog funka ändå ska ni se!;)
Jag vill tacka mina kusiner och Fannys familj för att dom kom och hälsade på här på sjukhuset :)
Och såklart tackar jag min familj för allt.
Systrarna har varit fantastiska och doktorerna har gjort ett otroligt jobb.
Nu ska jag iväg och äta en sista mål mat här på sjukhuset och sedan packa  det sista, sedan bär det av hemåt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0