Tappat något? Använd...

...Fötterna. Ja iallafall är det hur det ser ut för min del. Eftersom jag är stel och öm och så kan jag inte böja mig ner för att ta upp saker jag har tappat ner, så istället använder jag det lilla till ninja moves man har och försöker få upp sakerna med fötterna. Eftersom jag har lite dålig balans gäller det att ta ett hårt tag i något fast (som en stol) och sedan är det bara att försöka få upp saken från golvet med hjälp av fötter och väggar, aa visst låter det konstig men så ser det ut hemma hos mig för tillfället. Självklart får jag hjälp av mina nära och kära men dom kan ju inte vara runt mig hela tiden?;)
Sedan en sak. Undvik att få hicka ifall du har gjort denna operation... Det är inte skönt.
Hare bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0