Ärftlighet

Min skolios kom som från havetsbotten (föredrar vatten istället för himmel) Men vad vet jag kanske jag har någon i familjen som har skolios kanske en farfars far eller aa kanske till och med min pappa har lite skolios, Vi har inte precis varit hos doktorn och tagit reda på det om ni förstår vad jag menar.
Men studier visar ändå att skolios kan vara ärftligt. Så därför ifall jag någon gång i framtiden skulle få barn (som är mycket möjligt och inget problem för operationen har inte förstört något sånt) - Så skulle mitt/mina barn kunna få skolios. Men skolios kan även bara vara där som det är för mig. Bara för att man själv har skolios måste inte ens barn få det, men det finns större chans än för ens föräldrar som ingen av dom har skolios.
Fakta: Visste du att dom flesta som får skolios är tjejer?:/...
Har inget minne av att denna bild togs, konstigt ;p

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

2012-03-21 @ 18:09:21
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0