Tillbaka till sjukhuset!

Hejsan! I Onsdags var jag och hälsade på min vän sofia som även hon opererade sig. (liten värld vi lever i jo jag vet...) Som tur var gick hennes operation lika bra som min :)
Så vi fikade (eller snarare jag fikade, *haha*) vi snackade om vilka sjuksystrar som var bäst (sjukt jag vet) och det var typ det haha. Lilla vännen fick lite ont så det blev lite mycket där ett tag men sedan gick allt bra igen:)
Eftersom det gav vi oss av hemåt. När vi var i stan igen var klockan ca 10 på kvällen så det blev en mycket sen middag på burger king ;)
Vill även säga grattis till Sofia som även fyllde år igår, Så grattis vännen, snart är du uppe och springer igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0